wtorek, 8 września 2015

Krem do rąk

Kochani dzisiaj chciałabym Wam polecić świetny krem do rąk. Wielu osób ma problem ze szorstką skórą, a ten krem przywraca delikatność dłonią. Od dawna był on polecany przez moich znajomych, ale nigdy nie miałam czasu go zakupić, jednak niedawno pojawił się w mojej kosmetyczce i jestem z niego mega zadowolona.
Jest to krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea z marki Ziaja, ja akurat wybrałam taki skład, ponieważ bosko pachnie. Można go zakupić w aptece lub w sklepach z takiego typu kosmetykami. Można go stosować nawet kilka razy dziennie. Działanie kremu:
-Nawilża dłonie nawet po częstym myciu.
-Łagodzi dyskomfort suchej i popękanej skóry.
-Wzmacnia naturalną barierę ochronną.
-Przywraca elastyczność i gładkość naskórka.
-Pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie.
Wiecie co w tym wszystkim jest najlepsze? No oczywiście działania bo jest świetne, ale również cena. Kosztował 3 zł! I to nie jest żart. :D Taka cena za świetnie działający krem jest zaskakująca.
Już po pierwszym użyciu powinniście czuć różnice, na prawdę ten krem jest godny polecenia.
Jeżeli chcecie więcej wpisów z poradami i produktami które polecamy, piszcie w komentarzach na dole./E :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz