piątek, 31 lipca 2015

Muszkieterka trzecia!

Elo Wariaty!

Pisze tutaj właśnie w tej chwili ja, trzecia muszkieterka :) najstarsza. Szczerze? Pisze do was drugi raz, głupi telefon :( ale to nic, to tak, zacznijmy od tego...ten wpis ma na celu opisanie mnie. Powiem wam nic ciekawego, jestem zwykłą dziewczyną, do szczęścia nie potrzebuje wiele, lecz jedyną cechą którą w sobie kocham to to że jestem szalona. Dla mnie jest to bardzo dobra cecha, czasem wywołująca kłopoty ale to nic, dla mnie ta cecha jest bardzo dobra, ponieważ dzięki niej zapominam o moich problemach, które niestety każdy ma, ale nie możemy pozwolić żeby one zawładneły naszym światem, nie wtym rzecz! Omg, ależ się poważnie zrobiło! Koniec z tymi smętami! Czas pogadać o mnie, bo to taaaaaaaki ciekawy temat xd a tak serio jestem szaloną nastolatką, którą czasem przeraża to jak bardzo szaloną potrafi być...ale naprawdę czasem jestem tak szalona że nie można ze mną wytrzymać a nieraz jestem tak spokojna że większość moich przyjaciół pyta "coś się stało?", cóż już taka jestem nic na to nie poradzę, nie wszyscy muszą mnie lubić, kochać czy wielbić, jestem zwykłą dziewczyną dla której rodzina i przyjaciele są najważniejsze jakże i wy staniecie się dla mnie ważni. Co jeszcze mogę powiedzieć? Nie lubię o sobie mówić. Ale jestem otwarta na wasze zdanie, chętnie będe też odpowiadać na wasze pytania. Więc piszcie będzie mi Bardzo milutko! A! I jeszcze jedno! Kocham nad życie muzyke, jest dla mnie całym światem potrafię w szkole cały czas chodzićze słuchawkami w uszach i słuchać muzyki. No i to chyba na tyle...jak coś piszcie, pytajcie <3 Pozdrawiam misiaki! Baj baj <3/W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz