piątek, 31 lipca 2015

Muszkieterka pierwsza!

Hej!

Czas na muszkieterka 1. Czas byście mnie trochę poznali.
Może zacznę od tego że jestem spontaniczna osobą, która stara się z uśmiechem kroczyć przed siebie. Uwielbiam śpiewać i oczywiście spotykać się z przyjaciółmi, okoliczności w w tym pomagają gdyż mamy wakacje 😃. Myślę że hobby jako takiego nie mam, u mnie wszystko jest na spotana. 😉 Kocham słuchać muzyki i jeździć rowerem. Chciałabym nauczyć się jeździć na rolkach ale na razie jakoś mi nie wychodzi 😩😃. Myślę że charakter mam dość trudny ponieważ jestem zawzięta ale nie wiem czy można traktować to jako wadę. Po za tym myślę, że jestem pozytywną osobą, która nie pokazuje złych emocji, ale nie mnie to oceniać. W przyszłości moim marzeniem jest zostać fryzjerką i mieć swój mały salon w większym mieście . Mam nadzieję, że moje małe marzenie się spełni na pewno będę dążyła z całych sił by tak było. Lecz do dorosłości jeszcze bardzo daleko wiec może zacznę mówić o teraźniejszości. Chwilowo mamy wakacje ale poza nimi chodzę do szkoły, nie jestem wzorowym uczniem ale staram się jakoś zdawać z roku na rok (żartuje) :D. Najważniejszymi osobami w moim życiu jest rodzina i przyjaciele, staram się im poświęcać jak najwięcej czasu choć w czasie roku szkolnego jest to bardzo trudne. :(
Nie potrafię pisać o sobie wiec chyba tu skończę mam nadzieje, że nie przynudzałam. :D
Do zobaczenie! :*/E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz