piątek, 31 lipca 2015

Muszkieterka druga!


Hejoszki!

 Tutaj muszkieterka druga! Ten post będzie poświęcony troszkę mojej osobie, znaczy powiem o sobie kilka sów ale bardzo ogólnie. To zaczynamy...Jestem osobą bardzo zamkniętą w sobie...ale otwartą do ludzi, lubię poznawać nowe osoby, ponieważ każda osoba jest inna i każda osoba może wnieść do mojego życia coś nowego i mnie czegoś nauczyć...
Moja życie jest bardzo dziwne i zaskakujące...każdy dzień w moim życiu przynosi coś nowego,  nigdy nie wiem co mnie spotka następnego dnia.
Zapewne pojawią się pytania jakie mam hobby ? Jakie są moje zainteresowania ? I gdzie spędzam wakacje ? I co robię w wolnym czasie ?
Otóż od powiadam na te pytania jakie jest moje hobby ...hmmm...tu trzeba wybrać z kilku ...dobra już wiem moim hobby jest edycja filmów i ich nagrywanie ( tu zapewne pojawi się pytanie czy je gdzieś publikuje i gdzie można je zobaczyć ? ) nie ja moich filmów nie publikuję . Bardzo lubię edytować i nagrywać filmy, ponieważ wtedy mogę się wykazać i pokazać siebie.
Moje zainteresowania wiążą się z moim hobby i to bardzo, ponieważ w przyszłości chciałabym z moim hobby przynajmniej po części wiązać mój zawód. To może troszkę teraz powiem o moich wakacjach ja moje wakacje prawie cały czas siedzę w domu ( odliczając spotkania z przyjaciółmi, wyjazdy i spotkania z rodziną ) , ale mój czas wakacyjny spędzam bardzo aktywnie m.in. rozwijając swoje hobby. Co robię w wolnym czasie ? Na to pytanie najbardziej mi trudno odpowiedzieć, dlaczego? Ponieważ to pytanie jest szeroko pojęte, ale spróbuje na nie odpowiedzieć. No to tak w wolnym czasie przeważnie ogarniam swój pokój ( ale to chyba taka norma ) , ale najbardziej w wolnym czasie lubię czytać książki ( wiem teraz powiedziecie, że to bardzo pospolite i nudne, ale ja chce złamać ten stereotyp i pokazać Wam w moich postach , że to nie jest takie nudne i książki bardzo rozwijają i przenoszą Nas do innej rzeczywistości.)
To chyba byłoby na tyle. Do zobaczenia i Miłego Dnia Wariaty! :*/K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz