środa, 12 sierpnia 2015

Jaśniejsze włosy po szamponie!

Witajcie kochani!

Dziś nie typowo w poradą przychodzi do Was muszkieterka W. :D
W dzisiejszym wpisie chce wam zaproponować dwie rzeczy, chce je zaproponować szczególnie tym którzy chcą aby ich włosy były jaśniejsze, ale bez używania szamponetek czy farb do włosów. W takich sytuacjach zachęcam Was do kupienia dwóch rzeczy czyli szamponu i odżywki. Są one stworzone przez Johna Frieda. Są one dostępne w rosmanie. Akurat teraz trwa na nie przecena, normalnie kosztują około 30zł (za jedno) a ja kupiłam je za 20 zł (za jedno), więc jeśli chcecie je w takiej cenie dostać to szybko śpieszcie się do rosmanna. Są one zapakowane w tubkach (zdjęcia na dole). Tylko uważajcie żeby przypadkiem nie wziąć odżywki zamiast szamponu lub odwrotnie! Patrzcie najpierw w tyłu opakowania! Naprawdę Wam je polecam jeśli macie taki sam problem jak ja. Mam ciemne włosy blond, dla mnie zbyt ciemne, wielokrotnie chciałam je rozjaśnić przy pomocy szamponetek firmy Marion, ale nie było dobrych efektów, widocznie moje włosy były zbyt ciemne na te szamponetki, lecz sąsiadka poleciła mi właśnie ten szampon i odżywke. Zakupiłam więc je, lecz nie łudźcie się że efekty będą po jednym myciu ;)
Dziękuje za przeczytanie tego mojego wpisu, zdjęcia macie na dole i czego mogę Wam życzyć? Chyba tylko miłych zakupów ;D
Buziaki ;*








2 komentarze:

  1. Super post! Czeka na więcej. Będę tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy z całego serducha i zapraszamy <3

    OdpowiedzUsuń