niedziela, 9 sierpnia 2015

Kreatyna i jedwab do włosów!

Wita Was muszkieterka pierwsza

Jak już mówiłam chciała bym w przyszłości zajmować się fryzjerstwem, uwielbiam wszystko co jest z nim związane, również temu poświęcić  mój wpis. Może nie jestem jakoś specjalnie utalentowana i nie znam się na tych wszystkich preparatach, ale będę starała się na pewno by być coraz lepsza. 😉 W tym wpisie chciała bym polecić jedwab i keratynę do włosów bez spłukiwania.
Jedwab, który nadaje delikatności włosom , pozwala łatwiej je rozczesywać. Gdy wyprostujemy włosy na pewno utrzymuje efekt, nie jestem pewna jednak jak on wpłynie ma wasze włosy ale na moje działa świetnie.
Keratyna, która według mnie działa bardzo podobnie, również wzmacnia włosy, pomaga w rozczesywaniu i prostowaniu.
Serdecznie polecam, ale jak już mówiłam nie wiem jak wpłynie na inny rodzaj włosów, lecz są chwalone przez osoby mi znane, które je używają.
Myślę że znajdziecie je w każdym rossmannie.
No to chyba na tyle, dziękujemy za tyle wyświetleń i mamy nadzieje że dalej będziecie odwiedzać naszego bloga. 😘😘/E



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz